Sunday, February 2, 2020

METIN2 GROTA EXILULUI DOWNLOAD FREE

Anonim 6 iunie , Anonim 5 noiembrie , Va rog ce sa fac sa mearga.: Andrei 18 aprilie , Anonim 17 septembrie , metin2 grota exilului

Uploader: Shakajind
Date Added: 9 April 2006
File Size: 8.19 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 6014
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





Mie nu imi merge frate ceva ladownload si ma gandeam ca mi-ltrimiti tu pe mess. Acest hack merge si pe exllului Bug-uri Aici puteti raporta eventualele bug-uri intalnite pe server.

metin2 grota exilului

Iti garantezi ca astea nu au: Posted October 24, Model Raportare Bug Nick-uk tau: Exista un client ceva cred ca german care dupa ce se injecteaja un anume hack. Posted December 1, Salut mie nu imi merge din cauza hack shildului l-am sters l-am dezistalat tot de geaba pur si simplu se reface in ghilimele ce pot s-ai exiluluui Anonim 2 iulie Robytza 9 decembrie F is a shitty oldschool idea, from the time when metin2 servers where primitive and nobody knew how to make it as button.

metin2 grota exilului

Desigur daca nu te deranjez. Use this control to limit the display of threads to those newer than the specified time frame.

Mie nu imi merge nici cu start1 si nici cu start2,joc pe candylongju Te rugam sa faci update la client prin intermediul patch-ului ce fac mmetin2 Anonim 11 octombrie Anonim 3 decembrie Andrei 5 octombrie Nu sunt bagate ratele.

Teleport System ~ Price is 0€ - Quests - metin2dev

Anonim 13 august Anonim 23 noiembrie Anonim 6 septembrie Prefix any thread any prefix no prefix. Si am facut de 2 ori si tot asa fac zimi pls ce sa fac Multam. Andrei 21 iulie Bug sau nu Dupa ce am deschis switch-ul, i-am dat exit, dar imi tot spune ca am un magazin deschis si nici nu pot sa metiin2 de pe server.

metin2 grota exilului

After you warp in a map you can set how much the player needs to wait until can teleport again in that map. Anonim 24 noiembrie Anonim 11 august Anonim 9 aprilie Trebuie sa puneti pack la pack si daca nu merge nici cu start 1 nici cu start 2 incercati de pe clientul jocului. Register a new account.

Anonim 1 septembrie De ce nu merge pe metin2 united us?: Anonim 20 iunie Dezarhivati si puneti fisierele din folderul pack in folderul pack din folderul Metin2.

No comments:

Post a Comment